CMR Case din lemn
Conecteaza-te cu noi

StiriEst

Primăria din Suceava vrea să stopeze reclamaţiile cetăţenilor pe Facebook

Publicat

in

Municipalitatea sustine ca oamenii obişnuiesc să-şi scrie nemulţumirile pe reţelele de socializare şi nu toate ajung la cunoştinţa autorităţilor. Primaria pune la punct o aplicaţie care le va permite cetăţenilor să facă reclamaţii online. Oamenii nu se vor putea ascunde în spatele anonimatului, pentru că vor trebui să-şi dea datele personale ca să poată accesa aplicaţia.

Primăria Suceava vrea să aibă o comunicare mai bună cu cetăţenii care reclamă diferite probleme din  oraş. În prezent, oamenii obişnuiesc să-şi scrie nemulţumirile pe reţelele de socializare şi nu toate ajung la cunoştinţa autorităţilor. 

Din toamna acestui an, municipiul Suceava va avea o aplicaţie, Suceava- alert, atât pe android, cât şi pe ios. După ce o descarcă şi se loghează, sucevenii vor putea transmite diferite sesizări şi incidente din oras, atât municipalității, cât şi operatorilor serviciilor publice locale. Reclamaţiile, fie că este vorba despre asfaltarea unei străzi, înlocuirea unui coş de gunoi, ridicarea deşeurilor sau conducte avariate, vor ajunge la serviciile de specialitate din cadrul primăriei şi la operatorii de utilităţi. 

O firmă din Oradea lucrează deja la această aplicaţie, valoarea contractului fiind de 15.000 de lei.

Populare